Zdravé nohy

Jak pevně stojíme v životě nohama na zemi a jak kráčíme  vpřed, tím do značné míry  určujeme svůj vlastní osud. Zda stojíme pevně  na zemi , zda něco vydržíme  a co všechno dokážeme přestát, na tom závisí náš úspěch. Zdravá a silná chodidla se přenáší i do naší psychiky.

  • Postavíme se rovně, nohy u sebe. Pravou nohu postavíme na špičku, koleno se mírně pokrčí, prsty se opírají o zem zespodu. Pomalu přecházíme do výponu, na jeho vrcholu nohy vyměníme. Levá noha zůstává opřená o prsty zespodu, pravá se postaví na celé chodidlo. Cvičíme několikrát, přechody do výponu a zpět jsou plynulé. Přidáme dech – v nádechu jdeme do výponu, ve výdechu na celé chodidlo.
  • Projdeme se po špičkách, 3 kroky dopředu a pak zpátky.

 

 

 

  • Teď se budeme opírat o patu. Zvedáme prsty pravé nohy a celou plochu chodidla vzhůru, až je noha opřená o patu, koleno je napnuté. Postavíme ji na celé chodidlo a provedeme stejné cvičení s levou nohou. Přidáme dech – v nádechu nohu zvedáme, ve výdechu pokládáme.
  • Projdeme se po patách, 3 kroky dopředu a pak zpátky.

Příspěvek byl publikován v rubrice ÁSANY. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.